dreaduri

dread001.jpg

dread002.jpg

dread003.jpg

dread004.jpg

dread005.jpg

dread006.jpg

Etichete: , , , ,

24 răspunsuri to “dreaduri”

  1. thegirlnextdoorginx Says:

    daca fac dreadurile fara sa folosesc croseta ies naspa? adica…ash vrea totusi sa le pot desface fara sa mi stric parul.

    • Corina Says:

      ti le poti desface si fara sa iti strici parul. mie mi-a luat cam 2 zile, si parul a fost ok.

      • dreaduri Says:

        Corina, ar fi mai bine sa nu dai sfaturi. Nu toata lumea are parul cum il ai tu, probabil sanatos, dreadurile tale sigur n-au fost grozave si nu le-ai pastrat mult. Nu poate garanta nimeni pt desfacerea lor, asa ca nu le da sperante. Iar tu de ce ti le-ai desfacut? Nu ai putut sa-ti asumi responsabilitatea asta nici dupa ce ti le-ai facut? Dreadurile sunt pentru curajosi, pt cei ce vor sa-si asume chestia asta si multe altele. Exista pe de alta parte dreaduri sintetice de plastic care se pot scoate oricand fara sa strici parul, pentru cei ca tine.

  2. LiLtudorWoW Says:

    da ies naspa…

  3. lex luthor Says:

    in poza a doua e teo…ca am o presimtire ca sunt parte intr-o coincidenta ciudata

  4. lex luthor Says:

    asta trebuia sa fie o intrebare…adica,in poza a doua e Teo?

  5. Maria :) Says:

    In momentul in care m-am ridicat de pe scaunelul mic si verde, cu gorgeous baby dreadlocks, viata mea a devenit un pic mai frumoasa. Multumesc mult. 😉

  6. Ady Says:

    Mie imi plac foarte mult.Ziceti-mi si mie va rog frumos cat costa!

  7. dreaduri Says:

    @ Ady: Multumesc. Citeste ultimul post.

  8. xxl Says:

    salut..parul meu are in jur de 30 si ceva de cm cam cu cat ar deveni mai mic ???

    • dreaduri Says:

      Buna! In functie si de cat e de filat sau tocit. Daca e foarte sanatos se scurteaza putin. Daca e foarte tocit, foarte mult. Conteaza si cum vrei tu sa fie. Eu le pot face asa incat sa iasa lungi, dar ies foarte putine, iar daca le scurtez mult, ies multe, apoi parul creste.

  9. Silvia Says:

    Salut. Parul meu ii foarte moale,vlaguit, firu-i subtire.. Nu-i deloc potrivit pentru dreadlocks (cred ca nu, dar ce stiu eu?)

  10. Silvia Says:

    Aceea era o intrebare. Scuze.

  11. Stefan Says:

    O intrebare, daca i-l impletesc in felul asta si i-mi creste…. parul cel care a crescut, adica cel de sub impletituri poate fi impletit??????

  12. Andrei Says:

    Salut am parul de 30cm aproximativ , l-am intins cu placa foarte mult si e casat si uscat la varfuri . Trebuie sa-mi tund partile nesanatoase inainte nu? Eu as vrea sa fie umpic mai groase decat in pozele tale . Am parul foarte des . Eu sunt in franta , aici sunt saloane cu oameni de culoare care fac , acum nu stiu daca se pricep , sa-mi fac aici? Daca in vara esti liber cam in cate zile termini aprox. 35cm de par des? Inca o intrebare , am vazut ca la unii raman spatii goale , mari in unele cazuri , imi poti explica faza asta? Am inteles ca se spala mai greu , si din ce am citit din postul tau , nu merge sa te dai cu balsam ? Merci frumos astept raspuns.

    • dreaduri Says:

      Buna. Nu, nu e necesar sa tai varfurile, il poti lasa asa. Oamenii de culoare de obicei nu se pricep sa faca dreaduri pt albi, exista riscul sa dai f multi bani si sa nu fie bine facute. Mi-ar lua aproximativ 6-7 ore sa le termin. Nu stiu exact la ce spatii te referi, unii au un inceput de calvitie, altii au parul rar si altii nu le-au reparat de f mult timp, de-aia se vad cararile dintre ele. Cararile alea se mai vad si in functie de cat de groase sunt dreadurile, deci daca le vrei groase, se vor vedea mai pronuntat. Balsamul e conceput sa descurce parul, iar dreadurile sunt par incurcat intentionat. Daca folosesti balsam, ies fire din ele mai mult decat ies in mod normal. Scopul e sa NU se desfaca, deci balsamul e exact ce nu trebuie.

  13. Andrei Says:

    Aha merci de raspuns rapid , cam care ar fi pretul pentru parul meu? Si cam cat mil scurteaza , nu vrea sa arate ca niste tepi ridicati daca iese prea mici.

  14. Andrei Says:

    Sunt foarte tari dreadlocks-urile.Sunt chiar mai misto decat in poze,daca vezi in realitate!Merita sa va faceti.

  15. Gabriel Says:

    Il gasim si pe Abu printre multi altii :)) sunt foarte incantat:)

  16. stefania moraru Says:

    https://www.facebook.com/dreadlocksbucurestiploiesti 🙂 si pentru ceei ce sunt din brasov , am un amic care face caciuli rasta iar eu mai fac si inele de dreaduri .

  17. esther Says:

    Hello Alex, i came across your website on the internet. I am an African living in Romania. Arad to be precise. I would like to relock my dreads. How can we meet? Do you stay in arad? Moreover, nice job you do.

Lasă un răspuns

