Dreaduri noi si vechi

picture-036.jpg

 

picture-068.jpg

picture-062.jpg

picture-057.jpg

Etichete: , , , , ,

4 răspunsuri to “Dreaduri noi si vechi”

  1. Дима Says:

    Хех круто))))

  2. Ana Says:

    super dreadurile astea 😉 …mai de mult vroiam si eu sa-mi fac…da nu ma lasa parintii din aceleasi motive pe care le spui tu mai sus :))…ca as face paduchi,ca nu trebuie sa ma spal pe cap ani intregi…bla bla bla…:))…stiu ca sunt tampenii…dar eh…parintii astia :-j …sunt curioasa si eu cam cat ar costa sa faci fara extensii tot capul?….te-as sfatui sa faci 1 lista de preturi ca sa nu te mai deranjeze lumea aiurea daca nu sunt interesati.Bafta in continuare si multi clienti !!!!!!! 😀

  3. Marius Says:

    sunt super. dar intrun oras mare . xD la mn in oras (Braila) am vazut doar vro 2 care aveau asa cv. Mi`as face si eu dar nare cine in (Braila) ori qm e cv mai original . Ma multumesc cu o freza funky. :X. Si mi`as face dreaduri macar sa vad cum imi sta . Bafta la clineti.

  4. dovleceluu Says:

    Marius sunt din acelasi oras , Braila ! Si eu am o freza funky tuns la un baiat din bariera pe dorobanti ! Si sincer chiar imi place adica aranjat cu placa si putina cera e nice dar mi’as face dreaduri arata super bine si cu ineluse rosii galbene si verzi ! Dar in Braila nu prea are cine ! ori cum succes la clienti ! Pace

Lasă un răspuns

