poze poze poze

Mi-ati cerut poze va dau poze.  Dreaduri noi, vechi, reparate, nereparate, lungi, scurte, cu extensii sau fara.

CIMG08812

DSC06392

DSC_4052

IMG_0780

P1000829

P1550812

Pictuhgdre 053

Picture 001

Picture 002

Picture 010

Picture 053

Picture 066

Picture 1282

 

Etichete: , , ,

31 răspunsuri to “poze poze poze”

  1. tot yo Says:

    cat de lung imi trb paru ca sa imi fac dreaduri ??? cam cati cm???

  2. dreaduri Says:

    10 cm

  3. Hobbitul Says:

    nice hair din pacate la 2 cm de par hobbitian pe care il detin in coproprietate cu capul … nu prea merge

  4. tot yo Says:

    mai am si yo o intrebare … crek ii una tampita da noh … dak imi fac dread-uri cum mai port sapci de rapper ??? vreau cv de genu cum avea Tom Kaulitz … as sapci speciale pt asa cv sau tre sa imi fac yo gaura ? 😀 … care va pricepeti amu sper ca nu ma injurati si chesti deaste … app super tare Dread-urile sunt cele mai tari

  5. skaskunk Says:

    Salut,

    faine dread-uri care le ai pe site, dar am si eu o intrebare:

    poti sa faci si niste dread-uri mai subtiri? ca nu am parul prea des si nu as avea chef sa am ditamai gaurile unde mi se vede scalpul :))

    Ms anticipat;)

  6. turquoiseV Says:

    as avea si eu o intrebare:D
    am breton si nu imi sta bine fara. daca mi-as face dread-uri s-ar vedea aiurea cu breton?

  7. claudiuplo Says:

    salut , as vrea sa imi fac dreduri gen poza , 8 , 9 , am parul cam de 4 cm , in jur cam asa , se pot face dreduri asa? cu parul pe care il am? ms anticipat

  8. dreaduri Says:

    Nu! Parul trebuie sa fie de minim 10 cm, cred ca e a 5-a oara cand zic asta aici.

  9. claudiuplo Says:

    ok ok , nu te supara pe mine:D is mic si prost gata ,scuze , nu citisem, acum am dat de sit-ul asta:) , si am o intrebare , nush daca e stupida , nu e stupida te superi (sper sa nu) , cum poti sa le faci mai mici daca parul e de 10 cm , adica cum poti sa le faci gen poza 8 , 9?:D

  10. dreaduri Says:

    Se pune din lungime in desime. Parul aproape se injumatateste (in functie de cat de tocit,filat sau sanatos e ) cand e dreaduit.

  11. claudiuplo Says:

    ok, ms pentru explicatie:) , as putea sa te intreb din ce localitate esti?

  12. dreaduri Says:

    BUC

  13. corleone Says:

    se mai pot desface???

  14. dreaduri Says:

    NU

  15. SEAR Says:

    dak am dreaduri si vr sa scap de ele ce fac scz dak te enervez

  16. dreaduri Says:

    @sear: le tai.

  17. alina Says:

    haaaa am ajuns si eu aici!!! in sfarsit! meeeeeeeeeeeeeeeeeeersiiiiii alexandraaaaa :D:D:D:D:D

  18. acaret Says:

    intrebare….trebuie sa ai un par special sau cum anume sunt facute dreadurile tipului asta :http://www.youtube.com/watch?v=navagnf-njQ …..vreau sa imi fac si eu peste 2 luni cand ma intorc in tara si vreau sa imi iasa asa…..

  19. dreaduri Says:

    @acaret. In primul rand, cel mai probabil sunt facute cu ceara ceea ce eu nu recomand. In al 2-lea rand e mulatru si il ajuta parul. Daca esti mulatru sau negru, se poate rezolva ca grosime, daca nu, fara ceara ia-ti gandul! Iar cu ceara, pregateste-te sa colectionezi mult jeg daca le vrei neaparat asa de multe, subtiri si flexibile.

  20. tox Says:

    rastafari!!!am 20cm lungime de par il mai las cateva luni si te caut.sper sa nu te plictisesti pana atunci de facut, si mi l incurci si mie.

  21. octavian Says:

    buna…am parul de vreo 12 cm…sunt blond..cam cat ies dreadurile la lungimea asta???

  22. Adda Says:

    Buna,as vrea si eu sa stiu cam cat imi ies dreadurile,Daca am lungimea parului de 23cm…Mersi

  23. yuba Says:

    Unde pot face dreaduri ?

    Cum se fac dreadurile subtiri asa ca ale lui lil wayne stie cineva sa faca?

    se fac cu croseta si alea??

  24. Claudia Says:

    salut
    am o intrebare…. de curiozitate
    daca imi fac si eu dreads dupa un timp nu se pot scoate ?
    (in caz ca nu-mi place cum imi sta)
    mersi mult

  25. muskoza Says:

    am paru’ de 20 de cm si vreau sa imi fac tot capu’.cat ma costa?

  26. Jah blessweed Says:

    he he ! e si capul meu pe aici:D

  27. Stefan Says:

    Salut!

    Sti pe cineva care face dreaduri sintetice?pot sa fac rost de par dar mai intai vreau sa stiu daca este cineva in bucuresti sau in pitesti care fac dreaduri sintetice

    • dreaduri Says:

      Buna! Te referi la cele sintetice temporare, sau la extensii din par sintetic? Eu pot face in ambele cazuri, doar ca nu am din ce.

  28. Iulia Says:

    buna. vreau si eu dreaduri cat mai curand…ai putea sa imi spui cat costa ? le vreau pe toate undeva la 30 cm si mai subtiri. eu am parul de vreo 40 cm, dar am mai strans par. multu

Lasă un răspuns

