Si mai multe poze

Etichete: , , , ,

17 răspunsuri to “Si mai multe poze”

  1. Metal29 Says:

    foarte tare :)..imi plac mult
    la vara o sa imi fac si eu apeland la tn bineinteles
    pt k imi place k la faci natural
    fara ceara si alte prostii…..

  2. Ariel Says:

    Vai, l-ai pus pe andrei aici si pe mine nu?!

    Ntz ntz, not funny.

  3. comakid Says:

    @Ariel: Nu mi-ai dat poze!

  4. mad Says:

    avand in vedere ca tie ti-au trecut vreo 250 de capete/capuri prin maini, sunt curios daca ai dat de niste coji care se formeaza pe scalp?

  5. dreaduri Says:

    Da. Daca cojile sunt micute, albe si curg, e matreata (care e o bacterie ce cauzeaza exfolierea pielii). Daca sunt ditai cojile lipite de scapl si albe e dermatita seboreica, daca sunt galbene din cate am inteles, e dermatita seboreica cronica. NU se cunosc pana in ziua de azi cauzele dermatitei cronice, dar odata aparuta, poate recidiva oricand. Incearca sa schimbi samponul, unii au scapat asa. Daca nu reusesti consulta un dermatolog. Pe de alta parte, daca ai dreaduri si nu le-ai despartit intre ele, e posibil sa fie pur si simplu piele moarta care nu a avut cum sa cada la spalat, e foarte important ca dreadurile sa fie despartite intre ele.

  6. Markovits Says:

    Felicitari pt munca/dreadurile facute. Si eu faceam pe vremuri,la multa lume din ardeal…si inca as face… (am avut si eu dreaduri 2 ani)…

    Ai preturi mai mari decat mine…dar la ce „piatza” e in Bucuresti sunt firesti preturile…Mult succes in continuare! Numai bine!

  7. dreaduri Says:

    Multumesc! Da, aici sunt preturile mai mari la toate cele. La coafor un vopsit, tuns si aranjat costa 150 de lei si dureaza o ora toata treaba. Eu imi rup degetele, am capatat alergie la nichel si dureri de spate pe banii astia, da’ imi place prea tare sa renunt deocamdata. E fascinant ce oameni diferiti (intre ei) am ocazia sa cunosc cu treaba asta.

  8. Markovits Says:

    exact asa eram si eu…degetele sparte/taiate,sange,dureri de spate clar…la fel si la partea cu oamenii…foarte frumoasa partea aia…exact.

  9. dreaduri Says:

    🙂

  10. Angie Says:

    Bunaa! Super pozele 😀 As avea si eu o intrebare, scuza-ma ca o sa scriu aici ( nu prea se potriveste cu articolul, dar nah 😀 ), daca vreau sa mi vopsesc dredurile cum procedez ? Ca si cand as vopsi par normal sau cum.. ? 😀 Mersi!

  11. dreaduri Says:

    @ Angie: Ar fi bine sa te vopsesti inainte, dar poti si dupa (e mai periculos din anumite motive dupa)

  12. Angie Says:

    Ideea e ca deja le am facute .. 😐 si de asta ma interesa cum sa le vopsesc fiind deja dreduri . 😀

  13. Andra Says:

    SUPERBE 🙂

  14. Deddy Says:

    Buna..sunt foarte frumoase pozele..Si eu vroiam sa`mi fac dar temporare. am citit profilul si am vazut ca nu faci temporare :(:(:(:(:(. Eu imi doream mult dreaduri,dar temporare 😦

  15. Criss Says:

    Buna, as dori sa stiu cu aproximatie cam cat m’ar costa sa imi fac dreaduri avand in vedere ca am lungimea parului medie si o tunsoare mai ciudata[am parul foarte scurt pe partea stanga] care imi permite sa imi fac dreaduri doar pe o jumatate de cap 🙂 .

  16. Emy Says:

    Undr te pot gasii?

Lasă un răspuns

